Ja kurkku on vieläkin kipeä. Tämä on outoa, en oikein tiedä, olenko kipeä vain en. Alan jo epäillä luulosairautta. Toisaalta kuvitelmissani epäilen myös angiinaa ja olen näkevinäni kurkussa valkoisia pilkkuja. En käynyt juoksemassa. Yritän nyt selvitä vielä viikonlopun yli käymättä lääkärissä, kun kuumetta ei kumminkaan edelleenkään ole.

Jauhoin myös purukumin avulla leukani kipeäksi äsken. Olen ollut nyt yli kaksi viikkoa juoksematta. Sekin saattaa tehdä  oudon olon. Tällä vuosituhannella ei ole näin pitkää juoksutaukoa ollut ja sitäkin ennen harvemmin. Silloin kun jouduin aikoinaan keuhkokuumeen takia sairaalaan, olin juoksematta yli kuukauden.

Ai niin, olinhan minä vuosi sitten pari viikkoa juoksematta, mutta silloin olin selkeästi kipeä ja kuumeileva. Sanotaanko nyt sitten vaikka sillä tavalla, että kuumeettomana en yleensä ole ollut näin kauaa juoksematta.

Jos nyt mentäisiin vähän muihinkin asioihin. Kävin äsken lukemassa hyvän runokokoelman, ostin kaupasta Echinaforcea, kirjoitin itse hieman lyriikkaa. Se oli urheiluaiheista ja olen siihen varsin tyytyväinen. Opiskelukirjoista olen lähinnä katsellut kuvia. Pitäisi varmaan yrittää joskus sitä helkkarin graduakin jyystää menemään.   

En ole vielä syönyt tänään, ajattelin pistää lihapiirakan uuniin.

Kylläpä kymmenen minuuttia on vierinyt tänään vitkaan. Ei ole oikein ehtinyt aloittaakaan, ajatuksia kyllä olisi. Mitähän vielä? Ei mitään, pistän linkin:

Päivän video